مشاور ایزو 17024

مشاور ایزو  17024

خدمات مشاور ایزو 17024  پیاده سازی سیستم، مستندسازی، ممیزی داخلی، آموزش ممیزان و غیره را شامل می شود . ما تجربه غنی در ارائه مشاوره گواهینامه ISO 17024 به تعدادی از مراجع صدور گواهینامه  با کمک به آنها در پیاده سازی سیستم، تهیه اسناد ایزو 17024، داریم.  تیم مشاوران تایید صلاحیت ISO 17024 ما دارای تجربه غنی در زمینه مشاوره اعتبار سنجی و مستندسازی ISO 17024 هستند. خدمات ما برای سازمان صدور گواهینامه  به منظور  دستیابی به اعتبار ISO 17024:2012 در حداقل زمان و هزینه می باشد .

ما برای پروژه صدور گواهینامه ISO 17024 با سازمان هایی در سراسر جهان ارتباط داشته ایم. چه یک سازمان کوچک و چه یک شرکت چند ملیتی باشید، راه حل های مشاوره اثبات شده ما تضمین می کند که استاندارد ISO 17024 را با تکمیل به موقع پروژه به موثرترین روش اجرا کنید.

اجرای استاندارد کیفیت ISO 17024 با مشاوران و کارشناسان شرکت مشاور مدیریت لاکشی Pvt. Ltd. نه تنها گواهینامه ISO 17024 100٪ موفق را تضمین می کند، بلکه عملکرد فرآیند و عملیات تجاری را نیز بهبود می بخشد.

مشاوران سازمان ما از طریق گواهینامه ISO 17024 به شرکت شما در زمینه مدیریت کیفیت شما کمک می کنند تا به سرعت و با سهولت اجرا و به صرفه ترین روش، گواهی ISO 17024 را به شرکت شما دریافت کنند. ما اطمینان می‌دهیم که اجرای استاندارد ISO 17024 نه تنها به یک فعالیت مستندسازی تبدیل می‌شود، بلکه به شیوه‌ای از زندگی برای سازمان تبدیل می‌شود که پایه‌ای برای مدیریت کیفیت جامع و فرهنگ سازمانی آگاهانه از کیفیت ایجاد می‌کند.

ما راه حل های مشاوره در محل و آنلاین برای صدور گواهینامه ISO 17024 ارائه می دهیم. مشتریان ما از خدمات ما نه تنها برای مشاوره صدور گواهینامه ایزو  اولیه بلکه برای مشاوره پس از صدور گواهینامه نیز استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که مشاوران ما مرتباً به فرآیندهای تجاری مشتریان ما و ابتکارات استانداردسازی فرآیند و کیفیت آنها ارزش می بخشند.

خدمات مشاوره ایزو گواهی ISO 17024 ما شامل آموزش آگاهی، کارگاه خط مشی کیفیت – اهداف، تجزیه و تحلیل شکاف، طراحی مستندات شامل راهنماها، رویه‌ها، دستورالعمل‌های کاری، قالب‌ها و غیره، کمک و آموزش اجرا، آموزش حسابرس داخلی، آموزش ممیز سرب، کمک در انجام امور داخلی است. ممیزی، ممیزی پیش ارزیابی و هر چیزی که برای اطمینان از 100% موفقیت آمیز بودن ممیزی گواهینامه ISO 17024 در بازه زمانی برنامه ریزی شده تکمیل پروژه لازم است.

بزرگترین مزیتی که یک سازمان از ISO 17024 QMS دریافت می کند، بهبود در کنترل فرآیند کسب و کار از طریق استانداردسازی فرآیند است. مهم نیست که به دنبال چه مزایایی از گواهینامه ISO 17024 هستید، ما مطمئن خواهیم شد که سازمان شما از پیاده سازی و صدور گواهینامه ISO 17024 بهره مند می شود.

 

مستندات ایزو 17024

اسناد ISO 17024 برای اعتبار سنجی سازمان صدور گواهینامه پرسنل شامل موارد زیر است:

1. راهنمای ISO 17024
2. رویه های ISO 17024
3. دستورالعمل کار
4. رویه های عملیاتی استاندارد.
5. سیاست سیستم
6. چک لیست حسابرسی ISO 17024

گواهینامه ایزو 17024

طرح های توسعه شرکت برای صدور گواهینامه افراد، در پاسخ به سرعت رو به افزایش نوآوری در فن آوری و تخصص در حال رشد از پرسنل، می تواند برای تغییرات در آموزش و پرورش و آموزش جبران و در نتیجه تسهیل بازار کار جهانی است.

در هر صورت، این استاندارد بین المللی می تواند به عنوان پایه ای برای به رسمیت شناختن مراجع صدور گواهینامه برای فرد و طرح صدور گواهینامه که تحت آن افراد آنها را تایید برای تسهیل در پذیرش آنها در سطح ملی و بین المللی در خدمت، به منظور. فقط هماهنگ سیستم برای توسعه و نگهداری برنامه های صدور گواهینامه برای افراد می تواند محیط زیست برای به رسمیت شناختن متقابل و تبادل جهانی از پرسنل ایجاد.
این استاندارد بین المللی مشخص مورد نیاز است که اطمینان حاصل شود که مراجع صدور گواهینامه برای افراد عامل طرح صدور گواهینامه برای افراد به شیوه ای سازگار، قابل مقایسه و قابل اعتماد عمل.

 

طرح صدور گواهینامه طراحی شده است به مکمل مورد نیاز موجود در این استاندارد بین المللی و شامل کسانی که مورد نیاز است که بازار نیاز یا خواسته، و یا که توسط دولت مورد نیاز است.
این استاندارد بین المللی می تواند به عنوان یک سند معیار برای مجوز رسمی و یا همکار ارزیابی یا طراحی شده توسط مقامات دولتی، صاحبان طرح و دیگران استفاده می شود.
در این استاندارد بین المللی، اشکال کلامی زیر استفاده می شود:
– “باید” نشان می دهد یک نیاز.
– “باید” نشان می دهد توصیه.
– “ممکن است” را نشان می دهد اجازه.
– “می تواند” یک احتمال یا قابلیت نشان می دهد.
جزئیات بیشتر را می توان در دستورات ISO / IEC یافت، قسمت 2.

1 محدوده : این استاندارد بین المللی شامل اصول و الزامات مورد نیاز برای بدن صدور گواهینامه افراد در برابر شرایط خاص، و شامل توسعه و نگهداری از یک طرح صدور گواهینامه برای افراد.
توجه داشته باشید برای اهداف این استاندارد بین المللی، اصطلاح “مرجع صدور گواهینامه” است در محل از ترم “مرجع صدور گواهینامه برای افراد” استفاده می شود، و اصطلاح “طرح صدور گواهینامه” است در محل از ترم “طرح صدور گواهینامه برای افراد استفاده “.

2 مراجع الزامی :مدارک زیر اشاره برای استفاده از این سند ضروری است. در مورد مراجع مورخ، فقط نسخه ذکر صدق می کند.

در مورد مراجع بدون تاریخ، آخرین نسخه از سند اشاره (از جمله هر گونه اصلاحات) صدق می کند.
ISO / IEC 17000، انطباق ارزیابی

– واژگان و اصول کلی

3 اصطلاحات و تعاریف

برای اهداف این سند، شرایط و تعاریف در ISO / IEC 17000 داده شده و درخواست زیر است.

3.1 فرآیند صدور گواهینامه

فعالیت های که یک مرجع صدور گواهینامه تشخیص داد که یک فرد برآورده مورد نیاز صدور گواهینامه (3.3)، از جمله برنامه، ارزیابی، تصمیم در مورد صدور گواهینامه، جواز مجدد و استفاده از گواهی (3.5) و آرم / علائم

3.2 طرح صدور گواهینامه

صلاحیت (3.6) و سایر الزامات مربوط به دسته شغلی و یا ماهر خاص از افراد
توجه داشته باشید از شماره 1 تا ورود: برای دیگر مورد نیاز، نگاه کنید به 8.3 و 8.4.

3.3 شرایط صدور گواهینامه

مجموعه ای از الزامات مشخص شده، از جمله نیازهای طرح به منظور ایجاد و یا حفظ صدور گواهینامه انجام می شود

3.4 صاحب طرح: سازمان مسئول برای توسعه و حفظ یک طرح صدور گواهینامه (3.2)

توجه داشته باشید از شماره 1 تا ورود: سازمان می تواند بدن صدور گواهینامه خود را، یک مقام دولتی، و یا دیگر.

3.5 گواهینامه ایزو : سند صادر شده توسط مرجع صدور گواهینامه تحت مفاد این استاندارد بین المللی، نشان می دهد که شخصی به نام تا به الزامات صدور گواهینامه انجام (3.3)
نگاه کنید به:

3.6 صلاحیت : توانایی استفاده از دانش و مهارت برای دستیابی به نتایج مورد نظر

3.7 صلاحیت آموزش و پرورش، آموزش نشان و تجربه کاری، که در آن قابل اجرا

3.8 ارزیابی فرایند است که تحقق یک شخص از الزامات طرح صدور گواهینامه (3.2) ارزیابی

3.9 معاینه مکانیسم این است که بخشی از ارزیابی (3.8) که (3.14) صلاحیت یک کاندیدا (3.6) توسط یک یا چند وسیله، مانند کتبی، شفاهی، عملی و مشاهده اندازه، به عنوان در طرح صدور گواهینامه تعریف شده (3.2)

3.10 امتحان کننده : فرد صالح به انجام و نمره آزمون (3.9)، که در آن بررسی نیاز به قضاوت حرفه ای

3.11 ناظر: شخص مجاز توسط مرجع صدور گواهینامه که اداره و یا نظارت بررسی (3.9)، اما صلاحیت (3.6) از نامزد ارزیابی نمی (3.14)
توجه داشته باشید از شماره 1 تا ورود: شرایط دیگر برای ناظر امتحانات هستند ناظر، مدیر آزمون، استاد راهنما.

3.12 پرسنل: افراد، داخلی یا خارجی، از مرجع صدور گواهینامه انجام فعالیت برای بدن صدور گواهینامه
توجه داشته باشید از شماره 1 تا ورود: این شامل اعضای کمیته و داوطلبان.

3.13 متقاضی :کسی که تا به ارائه یک برنامه به فرآیند صدور گواهینامه پذیرفته شود (3.1)

3.14 نامزد : متقاضی (3.13) است که پیش نیاز مشخص شده انجام شده است و به فرآیند صدور گواهینامه بستری (3.1)

 

3.15 بیطرفی : حضور عینیت توجه داشته باشید از شماره 1 تا ورود: عینیت بدان معنی است که تضاد منافع وجود ندارد، یا در حال حل و فصل است، بنابراین به عنوان نه به منفی فعالیت های پس از آن از مرجع صدور گواهینامه را تحت تاثیر قرار.
توجه داشته باشید 2 تا ورود: شرایط دیگر که در انتقال عنصر بی طرفی مفید هستند عبارتند از: استقلال، آزادی از تضاد منافع، آزادی از تعصب، عدم تعصب، بی طرفی، انصاف، روشن فکری، حتی دست، جدا شدن، تعادل.

3.16 عدالت : فرصت برابر برای موفقیت ارائه شده به هر نامزد (3.14) در فرآیند صدور گواهینامه (3.1)

3.17 اعتبار : شواهدی وجود دارد که ارزیابی (3.8) اندازه گیری آنچه در آن است در نظر گرفته شده برای اندازه گیری، به عنوان طرح صدور گواهینامه تعریف شده (3.2)
توجه داشته باشید از شماره 1 تا ورود: در این استاندارد بین المللی، اعتبار نیز در فرم صفت آن استفاده می شود “معتبر”.

3.18 قابلیت اطمینان: شاخص که تا چه حد معاینه (3.9) نمرات در سراسر زمان های مختلف بررسی و مکان، فرم بررسی های مختلف و محققین مختلف سازگار هستند (3.10)

3.19 درخواست: درخواست متقاضی (3.13)، نامزد (3.14) و یا شخص گواهی شده برای بازنگری هر تصمیم مرجع صدور گواهینامه مربوط به او / وضعیت صدور گواهینامه مورد نظر خود را

3.20 شکایت : بیان نارضایتی، به غیر از درخواست تجدید نظر (3.19)، توسط هر فرد یا سازمانی برای یک مرجع صدور گواهینامه، مربوط به فعالیت های که بدن و یا یک فرد تایید شده، که در آن یک پاسخ انتظار می رود
توجه داشته باشید از شماره 1 تا ورود: اقتباس از ISO / IEC 17000: 2004، تعریف 6.5.

3.21 حزب علاقه مند : فرد، گروه یا سازمان تحت تاثیر عملکرد یک فرد گواهی و یا مرجع صدور گواهینامه مثال: فرد خبره. کاربر از خدمات فرد گواهی. کارفرما از فرد گواهی. مصرف کننده. قدرت دولتی.

3.22 نظارت : نظارت دوره ای، در طول دوره از صدور گواهینامه، از عملکرد یک فرد گواهی را برای اطمینان از ادامه انطباق با طرح صدور گواهینامه

 

گواهینامه DNW

شرکت ممیزی و صدور گواهینامه DNW  ممیز، صادرکننده گواهینامه ایزو و مجری دوره های سیستم مدیریت در محل سازمان شما و ارائه گواهینامه حضور در

دوره های آموزشی مرنبط می باشد.

صدور گواهینامه حضور برای دوره آموزش  ، که توسط آموزشگاه ها و مدرسین مجاز برگزار می گردد می تواند به عنوان رزومه مورد استفاده قرارگیرد .

سایت مرجع : dnwcert.com

شماره تماس : 22621530-021

واتس اپ : 09335167870

داتیس سیستم ارائه دهنده خدمات مشاوره ایزو  ، صدور گواهینامه ایزو و صدور گواهینامه آموزشی  02122621530