گواهینامه سرممیزی ایزو 9001

 

گواهینامه سرممیزی ایزو 9001

گواهینامه سرممیزی ایزو 9001 : آموزش ISO 9001 Auditor Leader شما را قادر می سازد تا مهارت های لازم برای انجام ممیزی سیستم مدیریت کیفیت (QMS) را با استفاده از اصول، روش ها و تکنیک های حسابرسی به طور گسترده به رسمیت شناخته شود.

در طی این دوره آموزشی، دانش و مهارت های لازم برای برنامه ریزی و انجام ممیزی های داخلی و خارجی مطابق با ISO 19011 و فرایند صدور گواهینامه مطابق ISO / IEC 17021-1 به دست خواهید آورد.

بر اساس تمرینات عملی، شما قادر خواهید بود از تکنیک های ممیزی استفاده کنید و صلاحیت مدیریت یک برنامه lممیزی ، تیم ممیزی، ارتباط با مشتریان و حل منازعات را داشته باشید.

با ارائه گواهی سرممیزی ، شما نشان می دهید که شما توانایی ها و صلاحیت هایی را برای ممیزی سازمان ها بر اساس بهترین شیوه ها دارید.

اهداف یادگیری

درک عملیات یک سیستم مدیریت کیفیت (QMS) بر اساس ISO 9001
ایزو 9001 را با دیگر استانداردها و چارچوب های قانونی مرتبط سازید
درک نقش ممیزی برای: برنامه ریزی، هدایت و پیگیری ممیزی سیستم مدیریت با توجه به استاندارد ISO 19011
یاد بگیرید چگونه یک ممیز و تیم ممیزی را هدایت کنید
و یاد بگیرید چگونه به تفسیر الزامات ایزو 9001 در زمینه ممیزی QMS
توانایی های یک ممیز را بدست آورید: برنامه ریزی ممیزی، ممیزی، پیش نویس گزارش ها و پیگیری های ممیزی در مطابقت با استاندارد ISO 19011

 

گواهینامه DNW

شرکت ممیزی و صدور گواهینامه DNW  ممیز، صادرکننده گواهینامه ایزو و مجری دوره های سیستم مدیریت در محل سازمان شما و ارائه گواهینامه حضور در

دوره های آموزشی مرنبط می باشد.

صدور گواهینامه حضور برای دوره آموزشی  ، که توسط آموزشگاه ها و مدرسین مجاز برگزار می گردد می تواند به عنوان رزومه مورد استفاده قرارگیرد .

سایت مرجع : dnwcert.com