گواهینامه سرممیزی ایزو 9001

گواهینامه سرممیزی ایزو 9001

گواهینامه سرممیزی ایزو 9001 : آموزش ISO 9001 Auditor Leader شما را قادر می سازد تا مهارت های لازم برای انجام ممیزی سیستم مدیریت کیفیت (QMS) را با استفاده از اصول، روش ها و تکنیک های حسابرسی به طور گسترده به رسمیت شناخته شود.

در طی این دوره آموزشی، دانش و مهارت های لازم برای برنامه ریزی و انجام ممیزی های داخلی و خارجی مطابق با ISO 19011 و فرایند صدور گواهینامه مطابق ISO / IEC 17021-1 به دست خواهید آورد.

بر اساس تمرینات عملی، شما قادر خواهید بود از تکنیک های ممیزی استفاده کنید و صلاحیت مدیریت یک برنامه lممیزی ، تیم ممیزی، ارتباط با مشتریان و حل منازعات را داشته باشید.

با ارائه گواهی سرممیزی ، شما نشان می دهید که شما توانایی ها و صلاحیت هایی را برای ممیزی سازمان ها بر اساس بهترین شیوه ها دارید.

گواهینامه سرممیزی ایزو 9001 : اهداف یادگیری

درک عملیات یک سیستم مدیریت کیفیت (QMS) بر اساس ISO 9001
ایزو 9001 را با دیگر استانداردها و چارچوب های قانونی مرتبط سازید
درک نقش ممیزی برای: برنامه ریزی، هدایت و پیگیری ممیزی سیستم مدیریت با توجه به استاندارد ISO 19011
یاد بگیرید چگونه یک ممیز و تیم ممیزی را هدایت کنید
و یاد بگیرید چگونه به تفسیر الزامات ایزو 9001 در زمینه ممیزی QMS
توانایی های یک ممیز را بدست آورید: برنامه ریزی ممیزی، ممیزی، پیش نویس گزارش ها و پیگیری های ممیزی در مطابقت با استاندارد ISO 19011

 

گواهینامه DNW

شرکت ممیزی و صدور گواهینامه DNW  ممیز، صادرکننده گواهینامه ایزو و مجری دوره های سیستم مدیریت در محل سازمان شما و ارائه گواهینامه حضور در

دوره های آموزشی مرنبط می باشد.

صدور گواهینامه حضور برای دوره آموزشی  ، که توسط آموزشگاه ها و مدرسین مجاز برگزار می گردد می تواند به عنوان رزومه مورد استفاده قرارگیرد .

سایت مرجع : dnwcert.com