گواهینامه ایزو  صنعت ساختمان

ایزو در صنعت ساختمان

ایزو در صنعت ساختمان  چارچوبی را برای مدیریت ریسک های کیفیت، زیست محیطی، بهداشت و ایمنی مرتبط با فعالیت های ساخت و ساز ارائه می دهند.

در این نوشته با عنوان ایزو در صنعت ساختمان  چنداستاندارد ISO  مربوط به صنعت ساخت و ساز در زیر آورده شده است:

ایزو در صنعت ساختمان : ISO 9001: 

ایزو 9001 برای شرکت های ساختمانی که می خواهند کیفیت محصولات و خدمات خود را بهبود بخشند. چارچوبی برای مدیریت کیفیت فراهم می کند و به سازمان ها کمک می کند تا به طور مداوم نیازهای مشتری را برآورده کنند.

ایزو در صنعت ساختمان :ISO 14001: 

ایزو 14001 مربوط به شرکت های ساختمانی است که می خواهند اثرات زیست محیطی خود را مدیریت کنند. چارچوبی برای مدیریت زیست محیطی فراهم می کند و به سازمان ها کمک می کند تا ردپای محیطی خود را کاهش دهند.

ایزو در صنعت ساختمان : ISO 45001:

ایزو 45001 مربوط به شرکت های ساختمانی است که می خواهند سلامت و ایمنی کارکنان خود را تضمین کنند. چارچوبی برای مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی فراهم می کند و به سازمان ها کمک می کند تا از آسیب ها و بیماری های ناشی از کار جلوگیری کنند.

ایزو در صنعت ساختمان  : ISO 19650:

ایزو19650 به طور خاص برای صنعت ساخت و ساز طراحی شده است و چارچوبی برای مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) ارائه می دهد. این به سازمان ها کمک می کند تا اطلاعات را در طول چرخه عمر پروژه ساخت و ساز مدیریت کنند و ارتباطات، همکاری و کارایی را بهبود بخشند.

با اخذ گواهینامه ISO مربوطه، شرکت های ساختمانی می توانند تعهد خود را به کیفیت، پایداری زیست محیطی و سلامت و ایمنی نشان دهند. این می تواند به بهبود شهرت آنها، افزایش اعتماد مشتری و کاهش خطر عدم انطباق قانونی و نظارتی کمک کند. علاوه بر این، ISO 19650 می تواند به شرکت های ساختمانی کمک کند تا با اتخاذ یک رویکرد استاندارد برای مدل سازی اطلاعات ساختمان، کارایی و اثربخشی پروژه های ساختمانی خود را بهبود بخشند.

ایزو در صنعت ساختمان  :ISO16817

ایزو 16817 سازمان ایزو استاندارد جدیدی را که در بردارنده الزامات زیست محیطی در طراحی نمای درونی ساختمان ها می باشد منتشر کرده است .  و یک فرآیند طراحی یکپارچه را برای محیط بصری داخلی با کیفیت بالا از جمله جنبه های معماری و مهندسی سیستم های روشنایی و روشنایی روز برای رضایت کاربر، سلامت، رفاه و بهره وری و همچنین عملکرد انرژی و پایداری ساختمان ها فراهم می کند.

پرسش های متداول

خدمات داتیس سیستم برای شرکت های فعال در صنعت ساختمان چیست ؟

داتیس سیستم با نام شرکت ثبت شده دانانوونداد (DNW)  در زمینه مشاوره ، پیاده سازی استانداردهای سیستمی و آموزش الزامات و همراهی تا مرحله اخذ گواهینامه ایزو همراه شماست .